You Are 17 Years Old

17

Under 12: You are a kid at heart. You still have an optimistic life view – and you look at the world with awe.

13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.

20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what’s to come… love, work, and new experiences.

30-39: You are a thirtysomething at heart. You’ve had a taste of success and true love, but you want more!

40+: You are a mature adult. You’ve been through most of the ups and downs of life already. Now you get to sit back and relax.

Eleh.. sebenarnya bukannya betul sangat pun apa yang ada kat atas ni.. huhu… i’m 20+ going on 21 laa!!! haiyaaa.. tipu ar semua ni.. hik hik…
Korang try la pulak buat quiz tu.. okies?
Tapi karut je la semua ni.. mungkin juga benar.. tapi fikirlah.. mungkin semua ni ada kaitan dengan kehidupan kita seharian.. orang di sekeliling kita macammana.. kita ni kuat membaca buku atau tak.. jenis yang pemikir atau macammana..tak semestinya semua ni betul.. sebab mungkin seseorang tu perangai je macam 15 atau 19 ..tapi.. otak.. mengalahkan orang yang umur 25.. siapa tau kan? semua tu bergantung pada pengalaman yang dia lalui.. betoi tak?
that is a thought of me..🙂