Assalamualaikumwarahmatullah..

Dear greeniac…

Ntah ke berapa kali aku kena marah harini, aku pun tak tau la..
Tadi last akak aku marah.. huuhu.. padan muka aku.. apsal tak tutup pc awal-awal.. ikut je cakap diorang.. kemas pc ni… jaki tul diorang tengok aku ngadap PC 24 / 7 ..

Alhamdulillah… aku dah isi borang MUET, dah buat permohonan online, segalanya dah selesai..
Permintaan aku kat mak untuk jumpa semua anak sedare aku pun dah tercapai…
Kesian mak.. layan kerenah aku.. pegi Kluang mlm tadi, dan balik batupahat semula pagi-pagi buta lepas subuh tadi… Hish aku ni.. macam-macam betull cam budak kecik…

Ingat nak balik uitm segamat petang tadi, tapi apsal ntah.. rasa macam berat hati je nak balik tadi, jadi aku decide balik esok pagi buta…

Untuk cuti seminggu mid term break yg lepas ni, aku rasa kurang puas.. sebab aku jarang buat aktiviti luar, selain duduk depan PC.. ngadap blog, forum, bla bla, … isk.. http://maahadjohor.net .. i’m really sorry.. i’m down for ya.. i’m really down.. please give me chance to improve you for these semester holiday (3 months holidays) ..I’m really sorry for u… Admin.. GOD-Admin.. i’m sorry…..

Satu lagi yang menyedihkan, aku tak dapat baca buku LENDING tu berulang kali.. takut hampakan Puan Embon Murni untuk Test 1 nanti.. isk……… harap masa lagi tinggal 3 hari ni, aku dapat manfaatkan dengan baca betul-betul .. prepare betul-betul untuk test Lending…
Books…. i’m really sorry…………

Uwaaaaaaaaaa.. sedihnya..

Moral : Please make sure that u had make “TIME TABLE” for your holiday